so over you

TJENAREE (H)

nice dag måste jag säga. blev inte alls så som jag trodde den skulle vara.
började med spanska. satt mest och pratade. sen vare idrott. jag och madde sprang runt lite och samlade 2 bokstäver. orienterings skit. kass på sånt däär. HAHA aja, vi fick lov att gå tidiagare för att hinna med bussen som skulle till noret för vi va på nå jävla reningsverk. alltså jag spydde nästan, vidrigt som fan!

sen skjutsade vår kemi lärare oss till donken:D HAHAHAA för vi hann inte käka nån lunch i skolan, så då slapp vi vår sista lektion som va svenska också(Y) kanon!
Och igår beställde jag mina wesc-hörlurar:D:D:D
nu ska jag se om jag hittar nån bra mobil på internet:D hehe.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0