this fire burns

hejsan alla coolingar (:
sitter här och spelar lite skön musik eftersom ingen är hemma:D
jag är hur jävla trött som helst och vill sova. men då kommer jag inte somna inatt så jag får hålla mig..
fikat idag med söttösarna mimmie,evelina och linda(: <3

skoldagen har sugit arsle.
Först så försover man sig, aldrig en bra start på dagen!
idrott på prästholmen + orientering verkligen inte min grej. Men jag och jennie fick alla rätt(Y)
cykla tillbaka till skolan och ha so. fyfan va jag hatar so. Jag har massa läxor om religon men jag orkar seriöst inte.. sug balle.
ursäkta mina ord men lite upprörd.
jaja, efter so vare spanska. verkligen inte något jag heller jag gillar. Va ju hur nära osm helst att byta språk men nej stannade kvar på den här jävla spanskan;o

sen vare teater på st mikael, alltså what? Fatta fan ingenting och de sög kuk !
lång skoldag imorn, ser inte framemot den, de blir nog tjocktröja och musik känner jag för iaf nu.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0