vakna med the voiceeeee

 jahapp, man skulle ju kunna tro att jag har dött eller nått.
satt inte vid datorn på hela dagen igår!
nära att jag stannade hemma från att åka till kristinehamn igår också. fast jag ville se huset, för jag vill ju inte flytta till ett hus som jag inte har sätt själv. och det vi kollade på igår va ingen höjdare. möjligtvis som en sommar stuga..


kom hem igår kväll runt 11. Och jag kunde seriöst inte somna. Jag låg bara där i sängen. Jag sov ingenting i bilen på hela dagen heller. Jag vill inte ha tillbaka de där nätterna som jag inte sover.  Jag läste, målade , filade naglarna, försökte sova 100 miljoner gånger. Och jag kunde fan inte somna. vad är felet? jag är skit trött men de går inte att sova.
så jag gick upp och duschade i morse och la mig i soffan. och nu ligger jag här fortfarande. Vakna med the voice har jag kollat på hela morgonen. och whatsup med att carolina g är svart hårig:O Haha, men de va fint. fett ovant ändå.. Lillebror är också hemma och är sjuk.
Och jag ska liksom jobba imorn?
jag tycker jag är duktig som jobbar varannan helg:O men jag känner att de tar fan på mina krafter.

mitt mål idag är att sova,bli frisk och bli en bra och glad person!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0