where are you now

åh, jag vet inte vad jag ska säga. Jag blir så jävla sur och ledsen att så får jag börjar må bra och är glad så är det ALLTID någon/något som kommer och förstör allting.. jävla skit.
tänker sitta i mitt rum hela jävla dagen. tveksamt om jag svarar någon på msn eller ens sms.
kukdag. ser fan inte framemot den här jävla dagen. Den kommer seriöst gå åt helvete.



hade iaf en otroligt mysig / rolig dag hemma hos ojje och jonte. Igår blev det mario cart i nåra timmar, drog till donken och satt där i nåra timmar, sen lodade vi runt där i noret. sen GICK vi till stan och lodade runt där, käkade pizza, sen cyklade jag halva vägen med thorildssons cykel till noret(A) satt oss på donken igen. tills min störda mamma ringer.
där tog hela kvällen slut. fy.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0