wonderwall

WÖÖÖÖÖÖP!
idrott- orientering. Jag och mimmie va bäst:O hatar seriöst det.. ofta jag ska kunna springa själv runt med en karta på prästholmennästa vecka:o

sen blev det so. religion? palla:OOOOOOO fattar fan ingenting.. skit mycket so läxor har jag.. måste fan ta hand om det idag.

sen min sista lektion va spanska. satt och skickade massa mms :D haha! gjorde ingenting. Måste fan skärpa till mig lite på spanska lektionerna:O 

gratis mms idag, sara skickar på som fan:D
OCH NÄr jag kom hem vid 11:40 så skriver min syster ett sms och säger att min mobil har kommit:O:O:O:O
den förväntades ju inte i lagar förnst 30 sep. Är jag happy eller? Svar. JAAAAAAAAA:D::DD:D

heehe nu ska jag läsa lite harry potter mitten av 5;ans bok nu:O alltså jag drar iväg med världens fart med dom böckerna:D började ju typ då sommarlovet va slut tror jag:O från 1 och är nu på 5:o SJUKT.. jävla nörd på läsning.
aja, sen MÅSTE jag göra läxor! måste fan ta en kaffe om jag ska orka med timmarna som är framför mig.

amen HÖRS Då!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0