A stranger haunts me in my sleep.


tja!
vilken dag. Vaknade med typ kramper i magen. Men gick över efter nån alvedon.
Spanska första lektion ,inte så jävla pepp på dom lektionerna faktiskt men idag va jag en plugggggis.
Idrott: Sprang med elle till ryssa. Fram och tillbaka. FYFAN VAD JOBBIGT de va. Hahaha har inte rört mig på jag vet inte hur länge som helst , jag är ju bara ute och går och simmar. Hahaha jag lär nog börja jogga och springa lite mer..
Matte; gjorde 2 problemlösningar sen satt jag och prata med läraren hela lektionen.
Svenska: Gör nå skit om en massa gudar, tro om det är grekiska blabla. Kollade på film sista halvtimme, SKÖÖNT.

skulle egentligen ner på stan efter skolan. men jag orkade fan inte, Gick hem och lagade mat. Omelett (H)
la mig i soffan sen, och fan somnade dirr:o Vaknade av att mamma kom hem halv 5 . höhö
Huvudvärk så in åt helvete och trött. Orkar fan inte tänka. orkar itne ha nå ljud runt mig. Fan sällan jag inte dunkar sönder mitt rum med musik vid den här tiden.

aja, ska fan lägga mig i sängen ett tag och vänta på att maten är klar. Efter maten får jag fan ta tag i att tvätta lite kläder, hoppa in i duschen , hänga tvätten, städa lite på rummet osv.Fan va ångest jag fick, för jag orkar fan inte det.
aja, hejdå.



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0