But when I leave I feel like something is missing.

hhihihi hej! :D
Har en jävligt bra dag idag, jag gillar den!:)
Positiv i skolan, lite bus och sånt ;p
gick ner på stan med pennie efterskolan, hon skulle hämta ut nå klädpaket och jag skulle köpa platttång (H)
Yeeah, hitta en björn axén ;D hoppas den är bra (:
pennie skjutsade hem mig, ovanligt att se henne bakom ratten! Och jag tror det är första gången jag har sett henne ha bilbälte på sig ;o ;)
hihi aja, käkat lite mat nyss, ska snart ner på badhuset och simma med mamma.
jag borde fan ta tag i det här med simningen nu!
hehe aja, måste packa nu!


yeah fucktard.

Bullet For My Valentine – Your Betrayal

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0