campics

jag blir fan galen, hittar fan ingen jävla vårjacka som jag kan ha på mig i falun imorn.
Jag måste verkligen hitta en imorn. annars får jag gå med tjocktröjor hela jävla våren och vara förkyld varenda jävla dag tills sommaren kommer. Inte pepp på det måste jag säga.
men jag tror att det blir den där klädseln imorn.


yeeah ser retarded ut som vanligt. Men det får fan duga. Älska min cam <3 Man ser ju yber tydligt!
hahaha aja, så här ser jag ut nu(a) lova att inte skratta (a)



hihihi, mjukisbyxor <3, Kul att man nästan ser in i tröjan :D
Och inge smink på mig!!!!!!!!!!!!!!!
nu ska jag käka hemma gjord pizza (h)
seen ska jag fixa på mitt rum sen sova,
big day imorn!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett söt kjol ,köpte typ en liknande i faun igpr men den satt mkt bättre på dig haha x))

2010-04-06 @ 09:12:27
Postat av: Anonym

najs proppskåp i bakgrunden hörru :D

2010-04-07 @ 17:19:55
Postat av: Anonym

haaha vet ;) göör snyggt. Bor ute i ett rum i garaget.

2010-04-07 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0