CS n00b.

HAHA hej!
Köpte 2 tröjor och CS på bergvik;)
När vi åkte hem från karlstad så stod det fan 2 feta älgar vid vägen och sprang över.
Och mamma såg ju fan inte dom;o fyfan , de va hemskt;o fetare älgar har jag fan inte sett.
aja, kom hem och installerade Steam och CS dirr.
setat med det fram tills nu, jävla n00b jag är.
Stackars dom jag spelar med säger jag bara;D
ska fan träna minst 2 timmar varje dag;D häähähä
så är jag proffs sen, så kan jag skylla på att jag är brud bakom skärmen osv;D
fått ett par jeans av min syster, fan sprillans nya cheap monday;O
hehheehe liike it.
Ny duschad är jag också och käkar kvälls mat nu (:
snart sova:D hehehehe
pallar inte skola imorn, men måste man så måste man.........

(A)


HAHA och jag är ju så jävla skön som "går på toa" när vi stannade och tankade i vansbro.
Varför jag skulle " gå på toa" var för att på en bänk så satt det 3 lite äldre killar i kanske 18-20 års ålder vid precis där man skulle gå förbi, och de va verkligen as snygg, HAHAHA sen en bit bort på en annan bänk satt det ett helt gäng med killar i min ålder kanske några år äldre HAHAAAHAHA så jag fick bara lov att stiga ur bilen med min über coola spök dropdead tröja ;D YEAH hahaha, fast jag va fan jävligt pissnödig;D hihihihi (a)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0