disappointed

jadu, fan vad den här kvällen vände sig helt och hållet.
fan helt jävla sjukt.
får reda på en jävla massa skit som ens stämmer och man blir besviken till hundra. och jag vettefan, hur fan kan man göra på det sättet? Hur fan kan man säga något sånt till en person. Och påstå att allt som andra folk säger stämmer. nej fan vad sur jag blir. Jag hatar fan tjejer som inte har nå vett i huvudet. och hatar fan killar för den delen också som inte kan vara som normalt folk. finns fan få vettiga folk i min värld. Fan vad besviken jag blir.
ge mig sommar, och så jag kan flytta från den här jävla skiten för nu har jag fan tröttnat. Samma sak om och om igen och en jävla massa trams hit och dit. nu får det fan vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0