Du vet inte vad kärlek är förens du haft de och sen förlorat de,

fyfan vad jag hatar doktorer.
Sen hatar jag att åka bil.
höll fan på att dö och de känns som min kropp ska spricka i 1000 bitar snart, har fan ont så in åt helvete.
feber har jag också, halsen värker så jag kan inte äta mitt påskgodis):
Åkte iaf till sjukhuset, va där i 20 min, det stod att det skulle ta 1-1,5 timme.
han va as mysko och undra vad jag gjorde där? de lär väl fan han veta
sen kändes det som han skar upp mina ögon!? wtf liksom.
började fan gråta där, så hällde han i nån svidande sörja i ögonen.
vet ni vad han gjorde sen? Han ringde nån som snackar samma bajs språk som han? fatta vad jag kände mig dum när han sitter där och snckar på sitt egna språk.
jaja, så bländade han mig med världes starkaste lampa, han tog fel lampa vilken idiot alltså:
fan vad sur jag var, och nej fan jag blir bara upprörd när jag skriver och tänker på det här.
somnade på vägen hem. och nu ska jag ligga här under täcket och tycka synd om mig själv.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0