I thought it was a dream,

godmorgon,
fyfan vad jag har drömt inatt.
först vare om nå typ pratade träd, och nå sånnadär på harrypotter som suger ur ens själ och massa skit, så kastade jag nån kniv mot någon drottning HAHA så fick jag bestämma över hela världen ist (A) HEHEHE
sen så var jag jagad av nå jävla gubbar, Så gömde jag mig i systers hus under en soffa och en tjockis som täckte mig och massa skit, sen så stack jag och nån annan iväg i en stulen bil, kommer tillochmed ihåg nummer skylten, PMU 815 hahahaha, för vi skulle ringa polisen så de kunde hjälpa oss, men de gjorde de inte:o så vi var jagade av en as knubbig kille med pistol bakom oss. HAHAHA
Sen sista drömmen var jag också var jagad:O fast jag vet inte varför. Så var jag på en stor jävla båt, så gav någon mig en baddräkt så jag kunde hoppa av båten och en massa skit. Fan vfattar ingenting. HAHAHAHA
Aja, jag är sämst på att förklara, men de där va iaf de jag minns mest ;D
NU ska jag hoppa in i duschen, käka en bra frukost sedan ska jag ta en promenad till kaffestugan och jobba (:



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0