I'm not asking for another chance,


Usher featuring will.i.am – OMG

tjoo!
skolan har vart jävligt rolig idag.
Spelade fotboll på lunchen!
räknade matte utomhus!
tror inte jag har öppnat den där boken på nån månad (:
men idag fick jag och madde några läxor gjorda iaf;)
riktigt stolt!
jaao, gick hem och käka:) La mig ute och solade ,tills jag kom på mig själv att jag höll på att somna, så jag la mig i soffan en stund och vilade ,
nu sitter jag här och har fan inte lust att göra nånting faktiskt,
jag är trött som ett as och vill bara lyssna på typ musik och blunda.
inge pepp på att gå ut ikväll heller, men vafan, får rycka upp mig !
hörs sen kanske.

xoxo

Kommentarer
Postat av: elin

snygging! :D <3

2010-04-30 @ 16:20:34
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0