I'm not who I'm supposed to be.

duschen väntar!
målat naglarna lite, typ väldigt ljusrosa:) hihihi
lång skoldag imorn, inte pepp . så jag tror jag går och lägger mig efter duschen (:
faktiskt skönt att kunna lägga sig innan 22;00. Så man inte är vaken halva natten.är lite smådrygt kan jag tycka., och jag blir på sånt dåligt humör i skolan när jag sover och äter dåligt, jag är fan alltid sur eller trött i skolan, bara för att det aldrig händer nå kul där:o boring som fan.



Yeah, sara från i helgen, i karlstad (h)
Shinedown – Simple Man - Acoustic Version

xoxo

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hej, nu e veckans blogg finalister uppe på bloggen! Kolla om det blev du som blev en av finalisterna, om inte släng en röst på en annan av bloggarna :)

2010-04-29 @ 15:30:29
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0