lov!



här vare ett jävla blandat humör.
skolan börjades med syslöjd <3 Gjorde klart mitt samearmband, sånt där sliverflätat skit med nån renknapp:) skit snyggt!
Sedan trodde jag att jag skulle ha musikprov, men vi var 6 st där. SÅ vi struntade i det , så jag testade på att spela el-gitarr och bas och även sjunga i mic (H) höhöhhö Fick frågan om jag spela gitarr idag.
svaret blev; nej. Svar på det; vi hör och märker det.
hahaha fyfan, kan inte rå för att jag knappt har rört en sträng på sånnadär saker.
Sen blev det volleyboll, såklart så förlorar min älskade klass hela skiten. (: hehehe med de va faktiskt kul !
Nu är jag förbannat trött och ska göra mig en te, käka lite av mitt påskägg som jag fick av mormor igår (a) hihi

Äntligen lov!

Aim For The Sunrise – The Concept Of Right And Wrong

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, Jag tyckte vi var duktiga! (A)

2010-04-02 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0