Mitchie Torres vs Sara Andersson?:o

tjaa!
käkat en massa god mat, glass.
spelat massa spel med tremänningar som jag inte har träffat på över 5 år skulle jag tro. HAHA!:D
väldigt kul att träffa dom igen (: !
När solsidan slutade på tv bestämde sig jag och jonte för att gå in på mitt rum.
jag funderar på att stänga av datorn eller ge den till jonte så han kan spela wow medans jag försöker sova för jag ska ju jobba imorn;o
orkar inte borsta tänderna. orkar inte tvätta bort sminket och jag ser ut som Mitchie Torres i Camp rock på disney channel. AHHAHAHAHA jaru;) Hörde det av någon annan här om veckan också. HAHA!
Så nu ska jag sova, hare gött vettja och tarej en sup vatten.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0