movietime

TJa ,
fan vad dåligt jag har sovit inatt.
typ kallsvettas och mått illa och ont i hela kroppen, vid 5 tiden tog jag nån superduper special medicin ;D
men de hjälpte inte så mycket, Jag har fått en jävla hosta så de känns som jag ska spy jämt, så det suger.
Började morgonen med att gå ut och gå med mamma och jeanette ;o Dumt gjort när jag börjar bli sjuk igen:O
Men jag måste fan börja träna lite så jag kan skriva i den här jävla aktivitetsdagboken som vi har fått från idrotten.
Drog en dusch efter 6 km promenad. Sen frågade mamma om jag kunde följa henne till förrådet på stan och lämna nå fotöljer, jag är fan helt slut efter det. Och så sslängde vi skräp och gick in på ica och handla lite.
nu ska jag ta mina påskägg och min stora toblerone och kolla på watchmen med mina kusiner.
även den filmen har jag sett några antal gånger.

Feting lust att åka till gbg :D hihihiihihi
aja, nu ska jag sätta igång filmen (h)




Raised Fist – Wounds

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0