Movietips

wöwö,tänkte dra lite filmtips eller skriva ner lite filmer som jag tycker är bäst:D höhööh
sen blire falun med mormor:)

  • Sagan om ringen filmerna
  • Avatar
  • The pirates of the caribbean filmerna
  • American history X
  • Masjävlar
  • Smala sussie
  • Twilight filmerna
  • Watchmen
  • Gamer
  • White chicks
  • Harry potter filmerna
  • Troja

Aja, jag orkar inte skriva ner nå mer. Du har säkert sett alla dom där, men jag gillar dom starkt:D
NU ska jag ta och snyta mig, spraya lite nässpray i nääääääääääsan.
stoppa ner en massa medicin i jackan, ta på mig kepan och mina nya brillz och se sten coool ut utan smink i mormorsbil(h) höhhööhö

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0