mucoangin ?

jag äter 4 olika halstablett sorter, även mucoangin.
ingenting hjälper. Det känns som min hals ska gå av,
är det nån som har nå tips på hur man blir frisk och framför allt blir av med hals ont?
jag kan fortfarande inte prata.
Jag fick iaf i mig min första måltid nyss idag.
de går fan inte att äta.
och jag har sovit en halvtimme idag.
det här funkar fan inte mer, fan vad trött jag är på att vara sjuk. speciellt på ett jävla lov.
och jag tror jag äter för mycket ibumetin och alvedon.
jaja, jag är sjuk. tänkte bara säga det liksom .
jag har inget annat att skriva om, så ja.
house på tv nu! Kvällen börjar närma sig och den ser jag inte framemot, det är då jag mår som värst.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0