Påskägg (:



Haaha nu ska jag göra som alla andra "stora" bloggare. Inte för att jag förväntar mig att ni ska kommentera detta inlägg för ni kommenterar urdåligt ): förutom maddis som rättar mig när jag har skrivit fel (a)
jajaj. Strunt samma, ska komma till det jag tänkte skriva.

Hittills har jag fått ett påskägg av min sötamormor. Brukar alltid få av mamma, men vi får väl se när jag får det;)
Själv tycker jag påsk godis är lite mindre gott hihihih, om det inte är "blandgodis". Sen vet inte folk vad man brukar gilla. hhihi så jag skulle hellre vilja ha nån typ liten present eller nått. Typ en film eller en fika tillsammans med sin mamma för en dag. Sen äter jag knappt godis, brukar typ bli choklad eller nått, sällanblandgodis. Sen tycker jag att påsk är överskattat :) Fast det är ju alltid tanken som räknas! Man borde vara glad att man ens får mat på bordet ! :D

Vad skulle du vilja ha i ditt påskägg?
Och vem eller vilka har du fått ifrån?
Har du gett ett påskägg till någon annan iår?


Daughtry – Call Your Name

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, om jag skulle rätta alla dina fel skulle du haft fullt upp med att läsa kommentarer(a) SKOJA! Du är duktig. <3

2010-04-02 @ 16:20:54
Postat av: Jonneboi

Vill ju såklart ha dig i ett påskägg ;dd pusss

2010-04-04 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0