Pollen


Hej fucktards.

Texten är störd:o


ja jag är inte på sånt glattt humör.
fan jävla anus vecka.
vaknade imorse med världens svullnaste röda ögon:
Såg ut som jag hade knarkat hela mitt liv och inte sovit på fan 6 månader.
inte så nice, så jag börja med mitt knark igen som är pollen allergi tabletter,
imorse hade jag även i nå jävla ögon droppar.
Fick iaf Vg (+ )på första världskriget och mellankrigstiderna. höhöhö love it.
Va bara ett G-prov och man kunde få högst VG (a) hihih men jag fick ett litet pluss (a) så jag är super glad.
Och sedan fick jag reda på att jag har fått godkänt i spanska nationella, hör och läs :D heheehe
Så det är nice. När jag kom hem la jag bara mig i soffan och somnade direkt, vaknade nåra timmar senare och bara ligger där tills maten va klar. höhö huvudvärk har jag haft hela dagen,
gjort halva läxor tills jag har tröttnat. Och imorn har jag nå kuk prov, som jag har glömt, Icke bra.
aja, ska fortsätta plugga...

Texten är störd:o

Emarosa – The Past Should Stay Dead

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0