preliminärt intagen i karlstad (A)

WÖWÖWÖWÖÖWÖWW

preliminärt intagen i karlstad, Inredning/Design:D SÅ JÄVLA GLAD:D
Började dagen med att bli klar med vävningen på slöjden!:D Solnedgång;) Skitsvårt vare iaf!
Musiken lärde vi oss nån dans, typ stöveldansen? höhöhö lite för mycket info i mitt huvud;o
Efter det så vara spanska, som kan ta sig långt..
Lunch,
Matte nationella; Som gick så jäkla bra! Trodde fan inte det. Men den här gick fan 100 gånger så bättre än förra. Så jävla glad. men mina hjärnceller var döda sen när vi skulle ha so efter åt.
Lämnade iaf igen en massa böcker och låna Anne Franks dagbok som jag ska göra en "fördjupning" om andra världskriget. hehe lite nice dag sådär:D
nyss käkat upp mina chokladflingor(H) fast ska nog göra en te nu och lägga mig en soffan en stund: de tycker jag att jag är värd:D hihihi (a) Sen måste jag stor städa mitt rum !
För imorn bär det av till karlstad! och folk ska va i mitt rum (a) hehehehe.


DJ Antoine – In My Dreams - Short Edit

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0