Sara loves sweet and purple RAAAAAAAAAIN

TJEEEEEENNA(H)
Hahha kom nyss hem från en sjukt rolig dag med emma,
körde lite peace mellan oss i början,
sedan gick vi ut på vilda äventyr.
Började med att gå till curb där jag köpte den här jackan;


Köpte även ett par matchade solgalsögon;) höhöhö

Sen har jag köpt 2 tunikor hähäh om det nu ens heter så.
Ett blått naglack (a)
Och en vanlig tröja (a)
Sedan blev vi så hungriga efter en lång nattlig rytt så då käkade iaf jag en kebabtallrik som jag slukade i ett svep medans emma käka nån random pizza ;D
Sen gick vi runt lite till , tills bussen kom.
Och det blev ett jävla fnitter på den bussen måste jag säga;)
på slutet lugnade vi ner oss och jag va sjukt nära på att sova, om jag inte ens gjorde det :o hähää
nu ska jag knarka lite medicin, för jag är sjuuuuker, Men jag orkar inte ligga i sängen hela dagarna när man har ett ledigt påsklov framför sig.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0