sick

Yeeah sara utan röst.
gorgeous, har fan lust att göra ett videoinlägg så får ni höra och se hur illa det är.
tror tillochmed jag kanske ska till sjukhuset. lol
Har fan inte sovit nå inatt. typ 20 min max, så är jag vaken as länge.
sen kanske 10 min, sen vaken, sen kanske 15 min, sen vaken. hela tiden.
blir liksom aldrig någon sömn. Haft massa olika halstabletter i käften hela natten också.
Imorse var alla slut, så jag tog på mig min mössa och glasögon och var helt lik blek i ansiktet ner på lill ica för att bygga upp förrådet igen. Fan tvungen,
kan inte äta. Och jag kan verkligen inte prata, Haha fan sjukt.
aja, kollat på rob & big marathon, fan vad sköna dom är.älskar dom:
ska gå tillbaka till soffan nu. skulle bara se om jag har kommit in på gymnasiet , men de står inge;o
kanske mer uppdatering senare om denna hemska dag.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0