Skolavslutningsklänning.CHECK!



Yeah den som köper likadan avslutningsklänning som jag dödar jag fan.
NI kan fan dra åt helvete sånnafall:D
Jag är iaf kär! SÅ JÄVLA SNYGG: Sällan man ser mig i en jävla klänning. Och väldigt sällan man ser mig i fan rosa!!Ååh jag älskar den! Så ge fan i att köpa den ! hihi puss.

(Bytte bild eftersom man såg mina marinblåa trosor under(A) hihihi)

SKolan kunde dra åt helvete. och jag hatar min vikarie idag. yeahyeah.
Åkte ner på stan och träffa emma. hon solade och lite sånt. SOm jag behöver göra nu inför skolavslutningen; här ska det börjas i tid;) Jag är blek så in åt helvete!

hihi, fikade lite med emma också, kollade på skor ,underkläder och lite sånt :D hihihhihi.
Nu är jag hemma , sitter i mjukiskläder och ska snart göra lite SO jobb (:



Love it!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0