Söndagar är trååkiga! SÅ jävla trååkiga :D




Söndagar är så jävla tråkiga. Sara flippar ur och tar egopic.
Värsta fall så blir det chatten för min del på sånna här tråkiga söndagar. Fast där var det jävligt dött idag.
Så nu vet jag fan inte vad jag ska göra.. Plocka ur linserna ska jag iaf göra, de fuckar sönder som fan:p
Imorn äre skola, ångest som faaan. Orkar fan inte med skolan. Blir på sånt jävla dåligt humör där och jag äter inte som jag ska när jag har skola. Jävla anus lunch vi får ): Skolbarnen ska väl fan inte leva på knäckebröd en hel jävla dag. Fast det beror ju på hur jävla kräsen man är också (a) Aja, ska ta och hitta på nå att göra nu, typ stå på händer eller nått (a) hähähä

xoxo

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hej :)

Nu e Dom 1o finalisterna klara, kolla omd u blev en av dom :)

om du inte blev det så uppmanar jag dig att lägga en röst på den blogg du tycker borde vinna :)

MVH liindblaads

2010-04-18 @ 20:50:15
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0