Städtantsara:)

mina händer är illröda och kliar som fan efter allt jävla ajax och skurmedel dom har fått stå ut med de senaste 4 timmarna. fan städat som en idiot.
mitt rum glänser bokstavligen nu, likaså badrummen i vårathus. Fyfan. Vart med om astma anfall har jag också.
Sen har jag även lagat maten idag igen!
dampade lite på min syster idag också som har noll respekt för oss andra och är en jävla egoist.
Mamma har mått dåligt hela dagen så jag har stått för fan allt idag. Likaså de andra dagarna i veckan. MIn syster som är en fet egoist åkte till älvdan utan att hjälpa till ett skit här hemma.
Känner mig som en jävla huspiga rent ut sagt.känns som det bara är jag som gör saker ibland.
mamma är ju nyopererad och jag tror hon jobbar lite för mycket och är helt slut efter jobbet, så efter kl 4 så gör jag allting. Känns ju bra.. GAnska jobbigt efter en lång jävla dag i skolan också.
menmen, jag är glad att jag är klar nu. Och att jag gjorde det här för mammas skull.
Min syster vill jag inte ens skriva mer om, sjukt jävla förbannad på henne.
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig jävligt äcklig, sen ska jag ta något att äta annars så kolappsar jag snart(: Och sen blire fan sängen! Så jävla slut. haha



Men sara är happy ändå!:D
Natasha Bedingfield – Wild Horses

bra låt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0