sunny bunny

ååh fyfan.
hahaha, jag vill ju inte bli sjukare än vad jag redan är.
så nu när jag skulle ut och gå så tog jag på mig, mjukisbyxor, t-shirt , tjocktröja och min nya vårjacka. HAHAHAHA när jag kom till baka va jag ju dösvett trodde fan jag skulle dö. Hosta som en idiot gjorde jag också, ochnu har jag huvudvärk. HAHA
klockrent,
nu ska jag se på film (:
igår innan jag skulle sova, så kollade jag på August Rush, FYfan vilken bra film:o
Haha eller jag tycker iaf det, och jag är ju lite halv wierd. så yeah(H)
tror nog jag tar det lugnt idag alltså;)



blessthefall – Black Rose Dying

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kung Fu

Hope you enjoyed your visit.

2011-01-20 @ 16:46:48
URL: http://kung-fu.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0