Sunshine

hihihi jag tyckte jag va ganska busig igår.
men jag är fortfarande inte frisk. Min röst blir bättre och bättre.
men hur fan får allt snor plats egentligen?
hostar gör jagockså. Så de känns fortfarande som jag ska spy ibland, fyfan.
och solen skiner som aldrig förr, :O
Och jag sitter inne i mitt mörka lilla rum och är sjuk!? ): anus.
livet är fan inte rättvist :/
tänkte iaf göra någon nytta idag. Jag har ju fan 4 meters hög med läxor och skolböcker och sånt där skit.
Så jag tänkte börja med det idag, och sitta i utrummet så jag får lite sol på mig (a)
hihi, jaao, låter nice. tro om man ska dra med datorn ut och spela lite go musik (H) yeeah sounds good.



Extreme – More Than Words

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0