test.

Bästa veckodagen: svårt att säga, men antar att det är fredag och lördag
Humör:
Just nu? nyvaken;) Men de verkar vara på topp idag;D
Favoritgodis:
Choklad!:D
Är det nåt du absolut inte äter:
Bruna bönor, blodpudding, Pölsa, ärtor,senor på kött , och jag hatar gårdagens mat!;o
Kläder just nu:
hihihi bara underkläder(a) ligger under täcket med datorn på magen :D
Musik just nu:
SPOTIIFYYYYYYYYYYY<3
Favoritsaft:
Jordgubb 


Dagens längtan:
Mina nya glasögon (a)
Hur många kuddar sover du med:
4 :D:D hihihi
Spelar du nåt instrument: Haha verkligen inte,Dagens frisyr: Lär väl platta det (: tror inte jag orkar ha lugg idag,
Kommer du ihåg din första kärlek:
Beror på vad man menar med första kärlek, men ja... host* nej de gör jag inte säger vi (:
Har du några homosexuella vänner?
Jajjamen,
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
mjaråå
Ser du på kärleken som ett misstag:
Haha, sometimes. Orsakar bara en massa problem,



Bio eller promenad:
Beror ju på tillfället och med vem.
Dagens borde: Ska fixa mig snart, sen blire sjukhuset och sen lär jag bara tare lugnt eftersom jag är sjuk
Dagens fundering: När fan ska jagbli frisk?
Snarkar du: Ingenaingn;O
Rädd för insekter: Hihi, något
Det här är jag bra på:
Vara envis  (a)
Vad vill du jobba som: typ inredare ;D Fotograf :D
Chips eller godis: Beror på ;D
Skriver du dagbok: Nepp:p
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans: Ja, Jag har 4 piercingar i öronen, ett i naveln och en i tungan;) wööööwöö;D


Hur många syskon har du:
3, två äldre systrar och en lillebror
Är du rädd för blod: Nej(:
Anser du att du är stark: Som pippi ungefär;)
Röker du: Nej. (a)
Snusar du: Nej, och jag har aldrig testat heller. :D
Använder du knark: Neej! fy.
Kaffe eller te:
Te. Och donken kaffe (H)
London eller Paris:
Vet inte.
Favoritfärg:
Beror på vad det gäller, men jag gillar blå, lila ,vit och svart (a)
Född:
Född i Mooora.
Nationalitet:
Svensk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0