the rumour.



yeah, godkväll :D
as trött. mina linser dampar så jag sitter och får tårar som fan.
somnade nästan åt filmen Gamer i soffan som jag har sett 5 gånger utan att ha tröttna på den (a) hhihi
men nu gav jag fan upp. Ska ta och slänga ut linserna och borsta min lilla tunga och huggtänderna ;)
Sen ska jag fan sova, fyyyfan vad skönt. de jag har längtat till hela jävla dagen, att få ligga i sängen, i mörker och i sitt egna lugn. inga tankar utan bara ett lugn.

låter fin fint. Och jag varnade folket i huset att om de väcker mig före 10 imorrn så är den jävligt död (:
blir bowling imorn med kusinerna och lillebror medans resten håller på att bygga på huset och skit.
yeah, natti.

<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0