things happen for a reason..

godmorgon, kan inte sova längre.
Laddat ner en massa filmer inatt, som jag och mina kusiner kan kolla på i helgen om vi får dödstråkigt:D
kommer en massa folk här idag också, så jag lär väl börja städa mitt rum idag skulle jag tro. Och tänkta igenom en massa skit. Yeah, så äre. fast det brukar aldrig bli som jag har planerat. Nu ska jag lyssna på musik och bara ligga här i sängen (:




Sen så drömde jag sjuka drömmen inatt. vaknade as förbannad.
Skulle kunna tro att drömmen "betyder" eller säger till mig; att jag försöker att få saker och ting till rätta, men ingen vill sammarbeta med mig så de blir lösta, de drar bara upp mer och mer bekymmer och mer och mer problem som ska lösas, som leder till tårar och besvikelse. Jag förstår mig inte på en del. Och det är ingen idé att jag fortsätter att försöka att lösa allt. för vissa saker förblir oförlåtliga och olösta. Och jag antar att man får leva med det. Och gå vidare.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0