How many times can one heart break?

somnade 6 igår, vaknade runt halv 8, somnade runt 9 sen igen.
fyfan vaknade med huvudvärk också, men gick över. fast jag får det lite då och då men så går det över efter ett tag.
skolan sög min feta dase, hatar skolan!
gick från skolan till tuvan hem till mormor sen, fyfan, i regn och allt.
Stannade hos mormor till mamma och hanna kom, sen mötte vi mina andra syskon och käkade på vi mot hörnet, och alla gick ju såklart emot mig när jag hellre ville käka på kina...
så ja, när vi hade käkat så gick vi väl till ica så vi kunde köpa efterrätt,såklart fick jag inte bestämma där heller.
och nyss kom min syster och tog min platttång.
Så mitt humör är ju inte direkt på topp. fan as lack!
jävligtkort stubin idag har jag iaf. SOm alla andra dagar iofs, men idag är den über kort.
På sånt jävla dåligt humör nu så snart gråter jag nästan för att jag är så jävla sur.
aja, inte lätt ibland.
och någon som jag har tamefanimej hört hela dagen; "livet är inte rättvist". Nejtack, jag har fan märkt det.
ähfan, nu blire dunka sönder metalmusik i mitt rum, och spela cs eller nå..


yeah, liten blond, lyckliga tider? ELLER ? NÄÄÄ.
fyfan.

Chemical Vocation – My Dependence

xoxo

Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv tack för du e med :)

2010-04-27 @ 19:42:28
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: aggg

poni är en söt poni. och jag tycker hon ska bädda ner sig i sin säng och vänta på en ny, bättre dag :) <3

2010-04-27 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0