den som har mod att älska bör ha mod att lida,

Aggg säger alltid kloka saker, hon sa åt mig att bädda ner mig och hoppas på en bättre dag igårkväll.
denna dag blev såinåthelvete mycket bättre än hela de senaste veckorna (:
Saknar dig! Bli frisk vettja lilla bonde (:

Yeeah, jag vaknade imorse i perfekt timeing på min dröm, fyfan vad jag älskade drömmen. Och jag måste säga att jag har en jäkla konstiga drömmar ;o jaja. drog till skolan, kom på att jag hade glömt tagit pollenmedicin.. aja beep test på morgonen, FYFAN värsta jag vetvafan! sög ju röv. Har vart ganska lugn av mig idag tycker jag. nyss käkat, ska spela lite cs nu tror jag (: hehehheehe
sova tidigt idag också, fan igår lackade jag sönder , gick och la mig kl 9 igår , höhöhö ;p
aja, bättre saker för mig nu, imorn ska jag kanske köpa nyplattång och kolla på system kamera:o hähä



Erik Hassle – The Thanks I Get

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0