Why the face ;)

Följde med mamma till jysk och köpte handdukar (:
setat as lite vid datorn idag:o
Kollat på Talang. Fyfan vad jag har skrattat!
Seriöst, det var det roligaste talang jag har fan sett ;p
Efter det så var det den nya serien mordern family.
HAHA de va ju nästan roligare. WTF= Why the face.
HAHAHA, jaru, fyfan vad jag har skrattat.
trodde fan den här kvällen skulle sluta med en ledsen sara.
men icke sa nicke.
nu ska jag stänga av datorn och mobilen så jag kan sova lugnt inatt.
annars så ligger jag och smsar i sömnen och massa skit.
och jag vill inte att den här kvällen ska vända.
så jag lägger mig nu med ett leende (:
höhöhö. Natti!




typ sån där glad sara (a) hihi

Bobby McFerrin – Don't Worry Be Happy

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0