you can not stop this feeling,

tjaa!
skolan gick ju i en väldans fart idag;)
haha vaknade helt jävla slut, fan snoozade i evigheter. Hahah:D
när jag kommer till skolan nån minut över 8 så är den helt jävla tom.
blev lite fundersam varför alla är i tid just den här fredagen på sina lektioner.
så rycker jag i min dörr som jag ska ha lektion i, så är den låst. Ring Agnes och frågar vad som står på.
Är det inte bio dårå? DIrekt på morgonen.
Jag va på milimetern på att gå hem då jag möter min klassföreståndare och ber mig skynda mig ner till bio;n .
Haha så jag springer till bio;n så jag hinner innan den startar.
Finns knappt nå platser kvar när jag kommer, så jag gick längst upp och satte mig på golvet framför agnes (A) hihi
bio;n sög.
Gick tillbaka till skolan och har so. Sen slutade jag(a) hihihi
gjorde lite lunch, gjort ett försök av att bränna en cd, men de gick ju åt helvete och jag har inte tid.
nu ska jag bädda sängen, finslipa det sista på rummet, och stoppa i datorn i väskan sedan blire KARLSTAD(H) höhöhöö



sötbild:D,
The Faders – No Sleep Tonight
låten är niice (H)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0