You were once happy without him, You will be happy again.



Tjenare! :)
Jag suger på att väva :) gör det på syslöjden för er som är intresserade.
Musikprovet gick helt okej.
Dagen har vart helt okej faktiskt! (:
Jag och jennie hade ungefär samma tandläkartid så vi drog till tandläkarn efter skolan;p
Han sa att jag hade fina tänder (a) hihihi.
Haha smart som jag är så går jag och köper massa godis efter tandläkarbesöket. HAHAHA
men godis är gott:D hihi,
Kom hem och ställde mig och lagade mat till mamma och jonte de första jag gjorde (:
Nu ska jag spela nå kul spel eller nått. typ playstation 1 ftw (H) heheheh. party musik är igång.
och jag känner mig fan på bra humör:)

The Hitmen – Radio Edit
Black Eyed Peas – Rock That Body - Radio Edit
Paloma Faith – Stone Cold Sober - Sound Selecterz Remix
Special D. – Here I Am (Single Edit)
3OH!3 – STARSTRUKK [FEATURINGKATYPERRY] - Explicit Bonus Version

Hahaa sköna låtar forsure :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0