You're a tragedy




Sådär happy har jag sett ut hela dagen!:D
Som om man vore kär nästan. Fan dansat runt och röjt hela mitt jävla rum, klättrat i gardinerna och skit.
haha och bara setat och asgarvat för mig själv. Normalt!(Y)
Hahaha, jaru. lite So jobb har jag gjort också, men de är inte ens hälften av det jag borde vara klar med, ändå har jag suttit nåra timmar med det;o
ser ju på klockan att det är snart bedtime:o
hähähä. så ja, ska borsta taggarna nu, sen blire fan sängen.
fast jag måste bli klar med min spelningslista nu som jag verkligen har plöjt undan en hel del musik ifrån, och även döpt om den två gånger idag:o hähähähä
yeah, natti sötnosar :*

I Set My Friends On Fire – But The NUNS Are Watching

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0