Bring Em Out,

tjaaa;D
Sitter här och färgar håret. pallar fan inte mitt hår nå mer, as fult med vit utväxt, fan det fulaste som finns.
nej fy, vågar knappt gå ut pga mitt hår: men men nu äre ändrig på det!
Ska snart äta tror jag:)
sen gå ner till medeltidsmarknaden och lyssna på min morbrors frus bror och lyssna på när han sjunger ((:


Idag har vi vart ute och shoppat lite.
ALla hittade nått förutom jag ): Annars äre tvärt om (a)
Sedan så åkte vi till en gokart bana!:D
Min mamma läste ist. och min lillebror fegade ur.
så det blev bara jag och ricard och några randoms.
körde om några faktiskt!:D Och höll mig hela tiden på banan (A) hihihi
så jävla kul! Skakade när jag gick av plan sen ;D hehehe



Switchfoot – Sooner Or Later

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är ju grym på Gokart! Det märkte vi ju när du preeeecis vann över mig i sexan ;)

2010-08-09 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0