Can someone wake me from this nightmare?

hhaha skön jag är då som inte uppdaterar nånting känns det som..

Men det var iaf första skoldagen på nobelgymnasiet idag då. Hur gick det?
-jorå, kung cafeteria och jag är ledig imorgon;) bra start!
cafeterian är ju viktig eftersom jag hatar skolmaten, lyckat med köttfärsås första dan ): hatar det!
jaja.. satte mig på 8;10 tåget. Va framme i karlstad vid 8;45
väntade på en buss som gick från storatorget 9;33 till gymnasiet.
Steg av vid skolan och följde strömmen.
gick in i en Aula där massa folk redan satt.
upprop!
följde med min klass som består av 12 personer? En kille.
fick lite info och kollade runt lite på skolan
vet inte riktigt vad jag tycker.Men jao..

åkte in till storatorget igen efter lunch. Gick till tågstation. skulle inte gå något förrän 1,5 timme. så jag skuttade vidare till bussstationen och väntade där en halvtimme på buss.
proppfull buss. Satte mig bredvid någon skön lirare ;) Hahah

Har sedan vart med mamma och handlat, somnade i sängen när jag läste;o vaknade och läste vidare, somnade om hela tiden och vaknade efter 10 min.. Hahah har även spelat lite nhl med jonte. Bakat banan/choklad muffins och en till satts med äppel,kanel,socker muffins:D såklart blir mina muffins helt gudomliga;D hihihihi

kollade nyss på nyaste trueblood avsnittet. FYFAN VAD JAG ÄLSKAR TREDJE SÄSONGEN. fyfan, helt insane säger jag bara!

nu ska jag tvätta av sminket och sova:)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0