Demi Lovato?



HAHAHA wtf, nu vet jag inte hur många det är som säger att jag är lik den här bruden som jag tycker förövrigt är ful och är as töntig:) Och är med i nån jävla barn film "camp rock":P
haha jag är inte ett dugg lik henne tycker jag iaf (a) hihi

Har bara legat på golvet idag och kollat på the hills. varför jag har legat på golvet är för att golvet va svalt medans man kunde stega ägg på hela min kropp. och den ena sekunden så frös jag som en jävla myra. nej fyfan, så haft lite feber tror jag. Men nu har jag tagit mig en dusch och känner mig lite friskare:)

ska läsa igenom några papper som jag hade läxa tills imorgon.
ska sedan kolla putte lite till på the hills sedan sova:) upp tidigt imorgon..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0