Fårö

Hallå!
vaknade sittandes upp idag.
åkte till fårö, tog en evighet.
blev hungrig som en varg. Så stod vi i en kö i typ 30 min, när vi väl kommer fram säger dom att matväntetiden är 1 timme -.-
lacka nästan ur där.
åkte till ett annat ställe och käka.
Väl där så vill dom sitta ute och de va kallt som fan.
När jag beställer så ville jag ha cola. Såklart har dom inte det utan pepis. Så då vela jag ha fanta , då har dom bara zingo, då säger jag sprite med dom har dom bara 7up. fyfan, tog jag pepsi ändå._.
Sen när vi får våran mat, så kommer dom bara ut med mammas,jontes och ricards. Sen efter tryp 10 min kommer min! Jävla bitches.

Roligaste idag va när vi stod i bilkön till färjan över till fårö, då det var nån retard som delade ut nå reklamblad. Bilens främre rutor är trasiga och jag hade mitt fönster nedvevat. Så när hon kom emot oss så vevade jag upp som fan för att jag inte vela ha nått. Sen när hon hade gått förbi våran bil så vevade jag ner igen och fnissade hysteriskt.BACKAR HON INTE TILLBAKA DÅRÅ? ;o jag fortsomfan vevar upp igen och skakar på huvudet och börjar skratta som en jävla idiot.
hahaha

såklart så lackar ricard sönder på mig. För han trodde de va nå information om vad man kunde göra på fårö. Och då kan jag berätta att vi stod vid en vägg där det va affischer och skit på hela väggen där det stod en massa aktiviteter och vi hade 3 tidigar i bilen om vad man kaan göra på hela gotland och dessutom har mamma vart på gotland och fårö hur jävla många gånger tidigare som helst ;o fucktard!

så jao, jag har en lite gringdag idag. Trött som fan också.
får se om jag drar ner till visby ikväll :)



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0