Fredag 20;de Augusti.

hehehehehehehehe.
Jaaru!
Lite uppdatering om de senaste dagarna kanske?;D

Kan ju berätta att Mormor och Becka kom igår. VId lunchtid.
Åkte in till Karlstad. Va lite på stan sedan blev det Ikea:)
Väl inne på Ikea drabbas lilla jag såklart av migrän.
Säg när jag inte har migrän liksom? fan 24/7.

Jaja, så när vi kom hem så tog jag nån starkmedicin och gick jag och la mig och sov nåra timmar skulle jag tro. Gick ner till alla andra som precis hade ätit middag. Jag själv mådde illa som fan. (som man gör under migränanfall) så jag åt lite sallad och potatis. det jag fick i mig. sedan blev det ett efterlängtat trueblood avsnitt sen gick jag och la mig igen. Men somnade inte förrän 2 kanske..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0