fredag den 13;de

Hejsan;D
Startade dagen med en dusch. Va så jävla äcklig imorse!
Visste inte vad jag skulle göra idag eftersom jag inte va så pepp på att följa med ner på stan en dag till här på gotland. Alltså in till visby.
Men jag följde med ändå och jonte stannde hemma och spela mw2 (cod) hela dan.

Men jag hittade iaf någonting;o
En klänning på veromoda:) jättesöt!
sen har jag bara smält sönder hela dagen, försökt vara så mycket som möjligt i skuggan  men höll på att dö ändå. 26 grader typ hela dan, tillochmed varmare;o sjuuukt!
Har fan gått hela dagen också. Jonte kom ner för att äta på nån resturang med oss.När jag och jonte börja lessna på att sitta och lyssna på dom vuxna, Så cyklade vi hem ;)
Så nu är jag här i lägenheten, Jonte har ätit upp allt mitt godis ):
är fan as trött nu så tror jag tar och tvättar av sminket och skit och somna åt nån film.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0