glömde min mobil på gotland ):

Hur jävla skön får man bli?
mamma skrek 5 morgonen på mig och jonte igår att vi skulle vakna.
städade som idioter, packade fort som fan.
Mamma lacka som fan.
Ricard ragea hela tiden, gick ju inte att prata med någon av dom!

TIllslut så vare bara jag och mamma kvar i lägenheten,
stängde till dörren som låser sig själv med de två hemnycklarna vi har haft där.
springer ner till bilen för att hinna med färjan.
när jag precis stänger bildörren brister jag i gråt och kommer på att min mobil ligger uppe i lägenheten i bokhyllan på laddning.
HUR FAN KUNDE JAG GLÖMMA DEN!?
fattar fan i mej inte.hur jävla skön får man bli.

och jag har liksom p-piller alarm varenda dag, hur fan ska jag komma ihåg det?
mina sms ): och allting ): bughuhuhuhuhuhuh pallar inte,hela min kaleder. hel snurrig utan den.
Klockan på den använde rjag  hela tiden. känner mig helt handikappad utan min mobil. fyfan vad hemskt.

Sen då, helvetes helvete telia som kan kissa i sin mun!!!
har ju som sagt inge internet förrän på tisdag nästa vecka.
Men nu äre så att min familj klarar inte av att vara utan internet.
Så vi köpte ett mobiltbredband idag. Jag är den första just nu som anväder det.
lär väl snart bli slagsmål vem som ska ha det och vem som inte ska ha det varenda timme..

så detta va mitt lilla inlägg.
gråter fan hela tiden. HAHA sött.

aja, tänkte lägga in lite bilder senare idag om jag får ha internet ett stund senare:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0