griiiiiiiiiiiiillad sara;o

tjaaabba!

Kom nyss hem från en liten båt tripp till ett badställe, där jag har legat och grillat sönder sedan halv 1 idag:)))
havet va tyvärr lite för kallt för mig ;/ 
somnade i solen nån halvtimme också:s
Nu är jag iaf här i stugan.

Ikväll blire kräftfeeeeeeeeest!
8 kräftor på 1 kg, fatta va små kräftor. ELLER INTE. hehehe 300kr/kg också:s billigt eller inte...
spelar yatzy och gurkan hela kvällerna:D 
sover sämst och vaknar cp tidigt. lyckat.
imorn ska jag på nå folkrace?;o
söndag ska jag åka gotlands båt, hehehehehe
nej, nu ska jag byta lite kläder så jag inte fryser ikväll. Kommer nog va en jäkla massa folk i båthuset. hehe
sitter på lillebrors dator som tjatar om att ha tillbaka den,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0