If you know what I mean,

Hejsan alla bloggläsare! :)
Om jag ens har några!?
hehehe, jofan, klart jag har :D

Livet här i Kristinehamn rullar på.
Mår otroligt mycket bättre här än i Mora!
Fast det är väl bara en tidsfråga när man börjar bråka med kompisar, kompisar bråkar med varandra, kompisar tar ens ex, ex tar ens kompisar, man vet allt om alla, alla vet något om mig , lögner till hårda sanningar som man aldrig vill höra. Eller vill man? Jofan, så äre. Skönt att vara utan detta ett tag. jag njuter kan jag ta och berätta:D
Jobbigt att alltid gilla någon också , alltid vara glad och trevlig till sina kompis liksom. HEHE OKEJ det är Sara andersson som skriver;D jag tycker det är lite små jobbigt att vara positiv,trevlig, social,glad m.m hela tiden.
Man kan inte alltid le och älska allt man gör (A) Hihi enligt mig..

En fråga som jag ställer mig är nog hur jag ska orka med att mamma och ricard ska bo tillsammans 24/7. Fyfan det jag har oroat mig mest för. Och det är lika illa som jag fruktade.
Innan så bodde ju bara ricard hos på helgerna.
Okej, man kanske inte ska skriva sånt personligt i bloggen? Men whatever.
Tycker blogg är som en dagbok nästan. Vad man gör om dagarna, hur man mår.
Folk är ju nyfikna om vad som händer om allt och alla! Superduper nyfikna verkligen!

Folk kanske är mer nyfiken på mig nu när jag inte bor i Mora längre ?;D Vem vet. kanske inte ens är morabor som läser min blogg heller. Jag har iaf ingenaning:) Men det jag tänkte säga är väl att jag mår bra (: Skolan börjar om 6 dagar. Har inget att oroa mig för, tare som det kommer.

Idag ska vi åka och köpa xbox 360 tror jag, nhl ftw<3 Sen lite tv apparater och jag kanske köper en ny mobil ;o Vem vet, hehehehe

så ser det ut;)
ska ta lite av mammas choklad i kylen nu , upp och sätta mig i soffan och glo lite tv och bara njuta lite av hur lugnt livet är förtillfället. :D ingen mobil liksom. UNDERBART. Eller inte.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0