it never ends,

Heej:D
sitter här och myser med småkissarna;b
vi ska ta och kolla på lite the hills.
Helt okej skoldag.
ingen idrott som tur va:) men vi är skapligt många men ändå var vi minsta gruppen, tror vi var runt 40 pers. som ska ha idrott tsm.
hade lunch i en evighet.
sedan svenska, grym lärare måste jag säga;) hahah
sedan fick vi gå in i aulan och välja vilken estetvärksamhetsak vi skulle välja, bild,musik eller film.
wöwöwö jag valde bild ;D
och nu är jag hemma, proppade i mig nyss massa mackor. hungrig som fan eftersom det va korvstråganoff i skolan. och jag får bara ont i huvudet av lukten av skiten. så åt inget ): tog en kaffe till lunch (y)

Eternal Lord – O' Brothel Where Art Thou



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0