I've said it a thousand fucking times,

Bring Me The Horizon – It Never Ends
Bring Me The Horizon – It Never Ends
Bring Me The Horizon – It Never Ends
Bring Me The Horizon – It Never Ends

hehehehe nu är ni tvungna att lyssna på deras nya låt.
fyfan smälter. <3

jao, tog 7:05 bussen.
inte gjort så mycket i skolan idag.
slutade tidigt och tänkte ta 12;15 bussen hem. kliver på bussen från skolan vid 12. framme 12;12. vet ni hur fort jag sprang genom hela skiten bland allt folk för at hinna med bussjäveln som skulle gå om 3 min. det brukar ta ca 10 min att gå till torget till busstation, jag sprang på 3 min., men när jag hade fortfarande några meter kvar ser jag busshelvete åka ut och jag hann den inte ):
En fullgubbe underhöll mig i en timme tills nästa buss kom. kul liv.


har fått veta att det är skolfoto på måndag. Lyckat. jag harförfan inge hår ): fult äre iaf. vet inte vad jag ska ta mig till..

har inget planerat i helgen, tänkte iaf ta och sova lite nu. fan dödstrött. har två buskatter på rummet:D tihihi

<33



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0