JAG HATAR TELIA!



yeeeah käka pizza förut, ingen orkade laga mat (a) hehehe
cyklade ner till ica och handla lite.
jag och jonte åkte hem i förväg eftersom mamma och ricard fick lov att gå med matkassarna.
vi passade på att städa vardagsrummet i lägenheten som var våran del att städa.
Medans jonte va i duschen så tvätta jag lite speglar, bord, damma lite, torkade av ytor osv.
sen dammsög jonte (:
packat väskan nu också.
ska upp imorgon kl 5 på morgonen. jobbigt!
hemma runt 2-4 kanske.


Men nu kommer det dåliga jag har att säga, det sämsta , mardrömmen i mitt liv.
Har inget jävla kuk internet förrän på tisdag 24;e augusti.
alltså jag vet inte hur jag ska klara av detta ;O
JAG HATAR FAN I MEJ TELIA!!!!!!!!!!!!


kan ju iaf säga att
Måndag: in till karlstad, fixa linser
tisdag: köpa tv (kanske får en tv på rummet ;D hehe )
onsdag: kanske få en kattunge ;o

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0